תפריט

כתב היד אימון חוברת קסום כתב חוברות עבודה בפועל Copybook 4 קסום כתב חוברות עבודה עם עט לילדים

כתב היד אימון חוברת קסום כתב חוברות עבודה בפועל Copybook 4 קסום כתב חוברות עבודה עם עט לילדים
₪38.65
₪59.44
SKU#: p109542 במלאי
  • קטגוריה : המחברות & כתיבת רפידות
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

לשפר את כתב היד של הילד עם כתב היד שלנו להתאמן חוברת העבודה.שמציעות קסום דיו, המספרים 1-100, ונכון עיפרון מחזיק טכניקות, חוברת עבודה זו היא מושלמת עבור לומדים צעירים.3D groove תבנית עיצוב נייר עבה להבטיח נוח ועמיד ניסיון בכתיבה.נכון כותב הרגלי מעולם לא היה קל יותר.

שם: לשימוש חוזר כתב חוברות עבודה

חומר: נייר.

גודל: 21x29cm/8.26x11.4ס מ

משקל: 450g

הרשימה:

לשימוש חוזר כתב חוברות עבודה x4

עט מקרה x1

מילוי x5

מחזיק עט x1

ראה עוד פרטי המוצר

1.לשימוש חוזר מחברות: עם קסום דיו, הילדים שלך יכולים לכתוב על מחברות ולראות את הדיו להתפוגג לאחר 30 דקות, אז הם יכולים להתאמן שוב ושוב.

2.מספיק כמות: עם 4 ב 1 חיבור וחיסור מספרים 1-100 האלפבית האנגלי תמונות מצחיקות, הילדים שלך יכולים ללמוד מתמטיקה, מיומנויות כתיבה בזמן שיש כיף.קסום דיו מחברות הם לשימוש חוזר, קל לשימוש, פשוט למלא את העט עם מים ולהתחיל לכתוב.

3.מושלם את סגנון הכתיבה שלך: קסום דיו מחברות לילדים הם לא רק כיף, קל לשימוש, אבל הם מגיעים גם עם סיליקון כתב היד סיוע כדי לעזור לך לתקן את הדרך שבה אתה מחזיק את העיפרון ולשפר את האחיזה שלך.

4.קל לכתוב תרגול: קסום דיו מחברות לילדים תכונת 3D-groove עיצוב תבנית, מה שהופך את זה קל לילדים לתרגל כתיבה.עם כל קו, צורה, הם לשפר את כתב היד מיומנויות מהנה ומרתק הדרך.

5.לאורך זמן כיף: נייר עבה שלנו, קסום דיו מחברות לילדים הוא עמיד בפני נזקים ולכלוך, מה שהופך את זה מושלם עבור אינספור כתיבה & ציור.

  • מקור סין

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: