תפריט

הכלי בעל משטח הגשה כלי בישול השיש כלי מחזיק לחיסכון במקום במטבח תשמיש ארגונית

הכלי בעל משטח הגשה כלי בישול השיש כלי מחזיק לחיסכון במקום במטבח תשמיש ארגונית
₪118.52
₪237.01
SKU#: p14166 במלאי
  • קטגוריה : אחסון בבית & הארגון
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

לארגן את המטבח שלנו פונקציונלי תשמיש ארגונית!שמציעות קצוות עגול פינות, רב-תכליתי זה ארגונית יכול להחזיק קרשי חיתוך, קנקן, מכסה, מקלות אכילה, ועוד.שלה חלול החוצה עיצוב על הגב מבטיח להשלים ניקוז, בזמן הניקוז התחתון מגש אוסף מים כדי לשמור על מוני נקי.להזיז ולמקם אותו באופן חופשי על פי הצרכים שלך.לפשט את המטבח שגרתי!

מפרט:

שם המוצר: כלי מחזיק

חומר: ברזל+ABS

גודל המוצר: 34 * 14.5 * 23cm/13.4 * 5.7 * 9.1 ב

אריזת רשימה:

כלי מחזיק * 1

הערה:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, פריט צבעים עשויים להשתנות מעט מהתמונות.

בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.שקט נפשי: להבטיח את הביטחון שלך במטבח עם כלי בעל עיצוב מגן.עם קצוות עגול פינות, זה לא לגרד את האצבעות שלך.עשוי מסגרת ברזל ו-ABS, חומר זה באופן מאובטח מחזיק את הכלים.

2.מספר מטרות: עייף של עמוס המטבח?שלנו כלי מחזיק יוצר מסודר שטח עבור לוחות חיתוך, קנקן, מכסה, מקלות אכילה, ועוד.למקסם את השיש & לשמור על מטבח מאורגן ללא מאמץ!

3.שיפור היגיינה: שלה עם מאוורר לנשימה חלול החוצה עיצוב על הגב שלנו, כלי מטבח בעל מבטיח היגיינה טובה יותר ע " י שמירת פריטים כמו קרשי חיתוך סיר מכסה יבש ונקי.זה יותר מרגיע הדרך לבשל!

4.ניקוי בקלות: זה כלי מחזיק מגיע עם מגש ניקוז, שמירה על משטח יבש ונטול לחות.שלה נגד החלקה עיצוב מבטיח את הכלים להישאר במקום נגיש בקלות.בתחתית מגש נשלף לניקוי קל, מה שהופך את זה נוח כדי לשמור על היגיינה.לבחור את בישול ארגונית כדי לשמור על מטבח נקי ומסודר.

5.נוח פתרון האחסון שלנו: כלי המחזיק מטבח כלי!שלה פשוט, עיצוב אלגנטי, מתאים למגוון סגנונות המטבח.זה יכול להיות עבר והניח באופן חופשי, מה שהופך את זה פרקטי ונוח לאחסן ולארגן את הכלים בצורה מסודרת.

  • מקור סין
  • חומר פלסטיק

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: