תפריט

2 סטים מעל הבריכה סל אחסון מעל הבריכה של אביזרים + בריכה מחזיק כוסות מעל הקרקע בריכות

2 סטים מעל הבריכה סל אחסון מעל הבריכה של אביזרים + בריכה מחזיק כוסות מעל הקרקע בריכות
₪143.89
₪199.87
SKU#: p21650 במלאי
  • קטגוריה : אחרים, ספורט ובידור
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

[מתאים ביותר בריכות] מעל הבריכה סל אחסון מתאים פלדה עגול/אליפסה מסגרת מעל הקרקע בריכות עם צינור קוטר חיצוני של 3 ס " מ או פחות.שני לצד הבריכה סלי אחסון בערכה.

[קיבולת גדולה] 3 ב-1. את משודרג סל אחסון יכול להכיל את כל מה שאתה צריך!את ווים קטנים הם נהגו לבלות מחזיקי מפתחות או כובעים, מעל הבריכה של מחזיקי גביע יכול להחזיק את כוסות מים או משקאות.מושלם לאחסון של הילד לשחות הציוד והצעצועים, את הספרים שלך, משקפי שמש ו-bluetooth אודיו.

[יציב המבנה] את הבנייה הייחודי מאפשר את הסל האחיזה שלך מעל הבריכה של הקיר באופן מאובטח.התמיכה בר נועדה למנוע את הסלים הכבדים מן קורעים את הבריכה הקיר, יוצר נקודות לחץ ושריטות על הבריכה.בבקשה להתאים את התמיכה בר לשמור על סל אופקי כאשר משתמשים כדי למנוע נשירה פריטים.

[חומרים באיכות גבוהה] אנחנו רודף חומרים עמידים, באיכות גבוהה אומנות.את חסון פלסטיק והבנייה נותן לצד הבריכה סל אחסון מעולה נושאת משקל קיבולת.עמיד למים, אנטי חמצון, קל לניקוי.חלול עיצוב מונע מים מרכישות בסל.

[התקנה קלה] לעיל הבריכה של אביזרים מגיע עם הוראות מפורטות אז אתה יכול להתקין ולפרק את זה בתוך דקות.כאשר הגיע הזמן לסגור את הבריכה, את שני סלי אחסון יכול להיות מפורק הרכיבים שלהם בערימה אחת של סלי אחסון, תופס מקום!

צבע:אפור

חומר:ABS

גודל: 32 x 22 x 12cm

תכולת חבילה:

2 x בריכה סל אחסון

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור סין

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: