תפריט

מגן היגיינה ספינות דבק על בגדי PU ברור עמיד למים Panti אניה עבור בגדי ים שחייה פרטית מדבקה

מגן היגיינה ספינות דבק על בגדי PU ברור עמיד למים Panti אניה עבור בגדי ים שחייה פרטית מדבקה
₪5.81
₪12.92
SKU#: p227400 במלאי
  • קטגוריה : אחרים, ספורט ובידור
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

שלנו עמיד למים התחתונים אניה מספקת לך רך ונוח ניסיון.עשו עם כותנה רך הליבה זה אינו פוגע בעור.גודלו הקטן הופך אותו קל לנשיאה ואחסון.בנוסף, הוא מגיע עם אפשרות קיבוע נוסף.אנו משתמשים בקו ישר חיתוך והדפסה תהליך מדויק מתאים.

מפרט:

גודל המוצר: (בערך).16*42cm/6.3*16.54 ס " מ

מפרט טכני: 2pcs

חבילת הרשימה:

לשחות Panti אניה*1

ראה עוד פרטי המוצר

1.עמיד למים ביטחון: תוכנן במיוחד עבור נשים במגוון פעילויות מים, אלה לשחות תחתונים פעמיים נעשים רכים PU סרט עמיד למים ואינו פוגע בעור.הם להגן על החלקים הפרטיים בריאות שיהיה לך נוח בתוך המים.

2.בקלות מוסתר עיצוב: לשחות תחתונים ספינות יש אולטרה דק ועיצוב נייד שהופך אותם קל לאחסן ולשאת.עם הגודל הקטן שלהם, הם קשה לזהות כאשר שחוקים, מתן דיסקרטי ונוח הגנה בין אם אתה שחייה, נסיעה, או פשוט בחוץ.

3.תוספת דבקות: להשיג ללא דאגות שחייה עם השחייה panti ספינות.עם עזרה עצמית חזקה מדבקות, הם באופן מאובטח להישאר במקום, מספקים נוחות וביטחון במים.ביטחון רב יותר, אנו מציעים קיבוע נוסף של אפשרויות.

4.נוח לנשימה שלנו לשחות panti ספינות עשויות כותנה רכה הליבה, סופג לחות שומר אותך יבש ומרענן.הם דקים, feelless, כך שאתה יכול ליהנות שחייה ללא כל אי נוחות.

5.קל לשימוש: אלה לשחות panti ספינות יש עיצוב ייחודי שגורם להם ידידותי למשתמש.בקו ישר חיתוך והדפסה, הם קלים ליישום ולהסיר מבלי לגרום נזק לעור או לשיער.אתה מעריך את העור ידידותי וקל להרוס חומרים בשימוש, ואת מהורהר מבנה מתאים המספק נוחות והגנה.

  • מקור סין

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: