תפריט

2X יחסי המחיצה כלי ציור לאמנים,מתכוונן Caliper נושא היקף מחיצה,אלטרנטיבי לאמנות מקרן

2X יחסי המחיצה כלי ציור לאמנים,מתכוונן Caliper נושא היקף מחיצה,אלטרנטיבי לאמנות מקרן
₪35.12
₪59.51
SKU#: p238351 במלאי
  • קטגוריה : חינוכי ציוד ואספקה
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

2X יחסי המחיצה כלי ציור לאמנים,מתכוונן Caliper נושא היקף מחיצה,אלטרנטיבי לאמנות מקרן

יחסי בקנה מידה המחיצה: Trasfer המדידות מ לחיות נושאים, תמונות או סקיצות כדי להשיג מדויק הפרופורציות ואת הפרספקטיבה שלך סיים יצירות אמנות.סולמות בתוך יחסי, מ-5:1 עד 1:5.

מושלם צביעה או ציור כלי: זה יחסי ההפרדה היא לא רק לאדריכלים ומהנדסים.זה מאוד אפשרות טובה עבור אמנים.ואת זה הוא די שימושי עבור אנשים מי הם לעתים קרובות לצייר או לצייר מהפניה זה דורש גודל הפחתה או הגדלה.

קל לשימוש: פשוט מראה את הנושא שלך עם העליון טיפים אורך הזרוע ולהשתמש התחתון נקודות להעביר בפרופורציה מושלמת.לוקח את הניחושים מתוך ציור בכל מקום בכל זמן.

עיצוב יוקרתי: עשוי פלסטיק חזק, זה לוקח שימוש מתמיד וטיפול. 10 ס " מ ארוך.שונים חורים לאפשר סצנה כדי להיות מדויק טיפס למעלה או למטה גודל, תוך שמירה על הפרופורציות הנכונות.

טיפים: בעדינות מניחים את יחסי חוצצים נגד נייר ציור או לסרוק כדי למנוע להזיז את הרגליים.אפילו תנועה קלה יוצרת אי דיוקים קנה מידה.תמיד למדוד אובייקטים עם יחסי המחיצה עם היד שלך מלא המורחבת כדי לשמור על שיטת מדידה עקבית.

קל לשימוש:

שלב 1: החלק את נעילת קליפ למעלה ולמטה כדי להתאים את קנה המידה, להזיז את התווית הירוקה לקראת אמצע המחיצה כדי להפחית את גודל ההעברה.להזיז את התווית הירוקה לקראת הסוף כדי להגדיל את גודל ההעברה.

שלב 2: החזק את יחסי המחיצה עם יד אחת ומתח את היד ישירות מולך.בשלב הבא, לשים את הפריט שאתה רוצה לצייר בתוך נוף של פתח קטן של יחסי המחיצה.להתאים את חוצצים עם יד אחת עד שתי נקודות על מחט בקצה הנמוך משקף באופן מדויק את מימדי של האובייקט, מנקודת המבט שלך.

שלב 3: להביא את יחסי חוצצים בחזרה את הציור נייר או בד השתמש בעיפרון כדי לסמן את אורך נוצר על ידי פתיחה גדולה יותר של המושב.מאז יחסי המחיצה פועל על ציר, קטן פותח את פתח גדול הם יחסיים זה לזה.לפיכך, למרות למדוד את האובייקט עם פתח קטן, את פתח גדול העברות המדידה כדי מידה גדול יותר.

שלב 4: המשך למדוד את האובייקטים עם פתח קטן של יחסי חוצצים והעברת את scaled מדידה על נייר ציור.השתמש מדידות אלה כדי ליצור יחסי איור.

צבע: שחור

חומר: פלסטיק

גודל: אורך של כ-25.5 ס " מ

תכולת חבילה:

2 * יחסי המחיצה כלי ציור

6 * נעילת קליפ(אדום, ירוק, כחול)

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור סין

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: