תפריט

1PCS DC6-28V 3-שלב DC Brushless Motor בקרת מהירות מודול הול לנהוג 5P כבל

1PCS DC6-28V 3-שלב DC Brushless Motor בקרת מהירות מודול הול לנהוג 5P כבל
₪16.06
₪25.91
SKU#: p26851 במלאי
  • קטגוריה : משחקים ואביזרים
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

תיאור:

מוצר פרמטרים:

שם המוצר: שלושה שלבים DC ללא מברשות עם הול לנהוג

דגם: ZS-X12H (עם הול)

מתח עבודה: 6-28V (להגביל 30V)

הכונן הנוכחי: מדורג 3.5 שיא 4A

הנוכחי-הגבלת ונעל-רוטור הגנה: הנוכחי-הגבלת הגנה כאשר הזרם עולה 4A, והמנוע הוא נעול-רוטור במשך 5 שניות על הכיבוי מוצר הגנה הערות:

1. מנהל התקן זה הוא DC תלת-פאזי ללא מברשות עם הול נהג הלוח.המנוע צריך הול ולחבר את קו רצף לעבוד כרגיל.

2. מאז קדימה לאחור סיבוב ללא דיחוי קשה החלפה גבוהה-מהירות בלימה, תהיה השפעה גדולה, אז שתי פונקציות אלו. לא ניתן לנתח את מתח גבוה ומהירות מלא, ואת בקרת מהירות המאיץ חייב להיות מופחת כדי 50% או מתחת.כן, בכפייה פעולה זו עלולה לגרום נזק צינור חשמל וצ ' יפ

3. הכוח של מודול זה הוא קטן (עד 100W), ואת עומס יתר קיבולת חלשה.זה צריך להיות בשימוש עם שוליים.אסור להתחבר גבוהה-כוח מנוע עבור עבודה או מכונת הבדיקה.בכפייה עבודה יש את הסיכון של נזק השפעה על צינור חשמל.מומלץ להשתמש 12V ספק כוח בתוך 42W, 24V אספקת חשמל בתוך 84W

4. כונן זה הוא נמוך-עוצמה brushless מאוורר עם הול לנהוג, וזה גם יכול להיות מוטבע בתוך מערכות אחרות.זה במיוחד בשימוש עבור משאבות אוויר, משאבות מים, נפט, משאבות, מאווררים, וכו'.ו. בקרה תעשייתיות, מנועים חשמליים של שטח קטן ונמוך כוח DC תלת-פאזי ללא מברשות, מנועים.כלים קטנים, וכו'., לא מתאים עבור הספק גבוה מוטורס כגון לטווח ארוך מלא עומס העבודה הנוכחי, מומלץ לחזק פיזור חום

5. אין הפתיל את מעגל אספקת כוח על הלוח המרכזי.מומלץ להוסיף את זה בעצמך.הפוך חיבור של קטבים חיוביים ושליליים של אספקת החשמל יגרום נזק בלתי הפיך צ ' יפס על הלוח (אפילו במשך 1 שנייה).איתור באגים הוראות: נא לקרוא ולהבין, ולאחר מכן לבדוק את המכונה.

לאחר קבלת הנהג הלוח, תחילה לבדוק אם הממשק יכול להתאים את brushless motor ממשק.

1. יש בדרך כלל 5 הול כבלים או ממשקים על brushless motor, שתיים מהן הול אספקת החשמל, קווי שלושה הול קווי אותות, אשר צריך להיות מכובד, במיוחד המסדרון אספקת חשמל קווי (המסדרון אספקת חשמל קווי משתמשים בדרך כלל אדום ושחור שורות. וכמה לא, אני לא יודע איך למצוא את הדרך כדי למצוא מנוע יצרן לבקש את זה) לא מקבל את זה לא נכון.שלושת הול קווי אותות הם בדרך כלל מסומן(חה) b (חצי פנסיון) c(Hc), ויש גם שלוש יציאות חה Hb Hc על הנהג לוח, וכו'.הדמויות, המקבילים אחד לשני.

2. ישנם שלושה עבה יחסית בשלב חוטים על המנוע.ישנם גם שלושה שלב חוט ממשקים בכונן הלוח.הם בהתאמה המסומנים A(U) - B(V) C(W) ו אחרים דומים תווים, והם גם מחוברים במקביל, אישר כראוי.אחרי הכוח העיקרי אספקת אנרגיה, להדליק את פוטנציומטר המצערת על ידי על 20%, וזה יכול לסובב בדרך כלל בצורה חלקה. (אם את הממשקים הם כראוי ממופה על פי התוויות, אספקת חשמל לא יפעלו כראוי, וכן את האפשרות של אי-תיוג סטנדרטית על ידי היצרן או סיבות אחרות לא ניתן לשלול.אנא לחץ על הבא 3 כמו ממשק ההגדרה ברור debug)

3. אם אתה לא יודע את ההגדרה של המנוע שלב חוט המסדרון חוט, או יצרן של מארק הוא לא סטנדרטי, זה לא יכול לעבוד כרגיל, ואז בצורה עיוורת אתה יכול לחבר אותו לפי השיטה הבאה ואז לאט לאט לשנות את אולם חוט הרצף, קודם לחבר את שלושת השלבים של המנוע.את הקו האדום. השלב ממשק שורת של הכונן לוח מחוברים באופן שרירותי.ישנם חמישה הול קווי אותות על המנוע שלושה הול קווי אותות בכונן הלוח.שלושת הול אות יציאות בכונן הלוח חייב להיות מחובר.הלוח המרכזי יספק ספק כוח 5V, אחד אדום 5V ואחד שחור ההארקה של האולם חוט המוביל שלחנו חייב למצוא דרך להתחבר עם מנוע הול אספקת חשמל חוט, זכור!!!) לאחר בדיקת כל החיבורים נכונים, כוח על מתח נמוך (6-12V) קטן הנוכחית (0.5-1A) כוח-על ניפוי שגיאות (אם התנאים מאפשרים, להשתמש זרם קבוע אספקת חשמל או חשמל נמוך אספקת חשמל פלוס הנוכחי מגביל נגד, וכו'.), להדליק את פוטנציומטר על הלוח כדי להתאים את המהירות המצערת על ידי על 20%, אם המנוע. אם היא אינה כבה או שיש תופעות חריגות אחרות, הכוח מופעל מיד, ואז רצף של שלושה שלב החוטים של המנוע השתנה שוב (כי השלב חוט ממשק בנסיעה שלנו המנהלים מסוף, זה יותר נוח לחבר ולנתק את החוט, אז אני משתמש מנוע שלב חוט להחליף את הכבל.אם את שלב הקו של המנוע הוא קבוע, רצף של שלוש הול אות הקווים הוא אותו הדבר, זה תלוי בהעדפה אישית), עד שאפשר לסובב בצורה חלקה לאחר כוח-על, המציין את חיווט נכון.ישנם 6 שילובים שונים של קו רצף-exchange.רשימה את זה: אם את ההזמנה הנוכחית של מחוברים שלב חוטים מוגדר כ-ABC, זה יכול להיות שונה ACB BAC BCA המונית CBA.צירופים אלו הם החליפו פעם ואת חשמלי מכונת הבדיקה מופעל.רק אחד מאלו 6 שילובים נכונים.

  • מקור סין
  • תואם מותג/מודל אף אחד
  • מותג SHANGSIMOUDLECX

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: