תפריט

יד החשבונות מחברת קטנה חג המולד המחברת יד פשוטה לדג ' ר מעולה מיני יומן כיס מחברות מתנת חג המולד התזכיר

יד החשבונות מחברת קטנה חג המולד המחברת יד פשוטה לדג ' ר מעולה מיני יומן כיס מחברות מתנת חג המולד התזכיר
₪10.54
₪21.11
SKU#: p28644 במלאי
  • קטגוריה : המחברות & כתיבת רפידות
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

היד הזו, לדג ' ר הנייד הוא מושלם עבור שמירה על המסלול של הכספים בכל עת, בכל מקום.עם חג המולד חגיגי הנושא, זה גם הופך את מתנה גדולה.את עמיד, קל-כדי-עיצוב נקי הוא קטן ונייד, מה שהופך אותו חובה על ארגון בחוץ.

מפרט טכני:

שם: יד החשבונות מחברת

טקסט חומר: נייר.

אריזת רשימה:

1* יד החשבונות מחברת

הערות:

1. בשל השונות לפקח, אפקטים של אור, בפועל צבע של הפריט יכול להיות שונה מעט מן הצבע שבו הוא הראה את התמונות.

2. אנא סלח קלה מדידת סטיית עקב מדידה ידנית.

ראה עוד פרטי המוצר

1.נייד עיצוב: לקחת את הרעיונות שלך בחוץ עם קטן ונייד היד חשבונות המחברת.את גודל קומפקטי ועיצוב קל לעשות את זה קל לנשיאה בתיק או בכיס, להבטיח כי אתה אף פעם לא מתגעגע לרגע של השראה.הישאר מאורגן ויעיל עם זה כלי נוח.

2.חגיגי לשמחת: לקבל לתוך את רוח החג עם היד חשבונות המחברת, מתנת חג המולד המושלמת בשביל לכתוב, לצייר, או לכתוב יומן.המחברת מגיעה בתוך אריזה חגיגי עם "חג שמח" מודפס על העטיפה, וכל דף מלא מקסים חג המולד אלמנטים.

3.עמידות יוצאת דופן: היד שלנו החשבונות מחברת מתגאה חומר באיכות גבוהה, כדי להבטיח אופטימלית עמיד בפני כתמים, כתמים ושחיקה.זה מבטיח שירות מתמשך החיים, והוא גם עמיד למים וקל לניקוי, מה שהופך את זה אידיאלי כותב לוויה.

4.חגיגי עיצוב: להאיר את החשבון שלך עם היד חשבונות המחברת הראשית של צבע של אדום, ירוק, מושלמת לעונת החגים.Dual-עיצוב בצבע מוסיפה נופך של חגיגיות כשרון שלך הפנקסים, מה שהופך אותם יותר כיף ומהנה לשימוש.

5.מוכן לכתוב: היד הזו חשבונות המחברת מגיעה עם התאמת העט זה מתאים בנוחות בתוך לולאה אלסטית, אז אתה לא צריך לבזבז זמן בחיפוש אחר כלי כתיבה.את המחברת ואת עט שניהם קטנים וניידים, מה שהופך אותם אידיאלי עבור לרשום הערות, רעיונות, או תזכורות בחוץ.

  • מקור סין
  • מספר הדגם. יד החשבונות מחברת

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: