תפריט

2 Pack תלוי ארגונית על הארון,360° Roatable וו מתלה עם מצופים גומי חיסכון בחלל הארגון

2 Pack תלוי ארגונית על הארון,360° Roatable וו מתלה עם מצופים גומי חיסכון בחלל הארגון
₪72.98
₪130.29
SKU#: p317441 במלאי
  • קטגוריה : אחסון בבית & הארגון
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

[20pcs קיבולת גדולה]אתה תקבל 2pcs תלוי חותלות ארגונית, 20pcs נירוסטה קליפים לעזור לך לארגן את חותלות בנוחות ולשמור בארון שלך מאורגן.

[קל לשימוש]את הארון חותלות ארגונית עם קליפים הוא חתיכה אחת, אתה יכול לתלות את זה ישירות בארון אחרי לפרוק, מקצועי אחד-עיצוב חתיכה הופך את חותלות ויוגה מכנסיים ארגונית קל יותר.זה גם מאוד נוח לשימוש בחיי היומיום.

[חיסכון בחלל]את הרגל שומר המתלה ניתן לתלות ישירות בארון מבלי לתפוס מרחב, אשר מפחית את עצמאיים תלוי החלל של הרגל שומר מתלה שומר על ארון הבגדים מסודר ונקי.

[איכות גבוהה]חומר היוקרה קולב עשוי ברמה גבוהה פלדה אל חלד באיכות גבוהה פלסטיק.אל תדאג דפורמציה של קולב, חלקה התרחבו קליפ קצה גומי מפחית את החיכוך עם חותלות, לא כואב את המכנסיים, ואני לא משאיר סימנים.

[יישום רחב]מכנסיים על קולב מתאים לכל המכנסיים, כגון מכנסיים, ג ' ינס, יוגה, חותלות, מכנסיים קצרים, מכנסיים, חצאיות וכן הלאה.קולבים לחסל את צריכה לקפל ולגלגל את המכנסיים.פשוט קליפ זה

צבע:כחול

חומר:פלדה אל חלד+פלסטיק

גודל:24.5x45cm

תכולת חבילה:

2 * תלוי ארגונית

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

על Dropshipping

1) אנחנו מקבלים dropshipping, יש לנו הרבה ניסיון dropshiping ולא לשים את כל מודעות וחומרים בצו.

2) אנחנו מקבלים קובץ CSV (קובץ Excel). כדי להתמודד עם ההזמנה עבור הזמנות בכמויות גדולות.אתה רק צריך לשלם על הזמנה אחת על Pleasuretime.co.il.אנחנו טיפול הפקודות שלך accoring לקובץ excel.אתה יכול לשלוח לנו קובץ CSV אשר כל אנשי הקשר customerrsquos מידע (שם, דוא " ל, כתובת מלאה, etchellip) וסדר מידע( צבע, כמות).אני אציע את המחיר הכולל.אתה רק צריך למקם את הפקודה על Pleasuretime.co.il, אחרי שאתה משלם עבור זה.נצטרך לטעון את הקובץ לתוך המערכת שלנו וטיפול הפקודות שלך accoding את הקובץ שלך.

אחרי אנו שולחים את ההזמנה, אשלח בחזרה את קובץ ה-CSV עם מעקב קודי.

  • מקור סין

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: