תפריט

הגוף האנושי מודל המחקר מלמד מודל אלקטרוני צנרור קנה מודל הדרכה עם שן דחיסה אזעקה PVC 110-220V

הגוף האנושי מודל המחקר מלמד מודל אלקטרוני צנרור קנה מודל הדרכה עם שן דחיסה אזעקה PVC 110-220V
₪890.00
₪917.54
SKU#: p378215 במלאי
  • קטגוריה : מדידה & ניתוח מכשירים
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

אלקטרונית האנושי צנרור קנה מודל הדרכה (עם שן לחץ אזעקה) אוראלי האף צנרור קנה הכשרה מבצע סימולציה אנושית אספקת גז כפול ריאות הרחבת ההכשרה KMU/J350

פונקציות עיקריות:

יכול לספק הדרכה, הוראה הפגנות דרך הפה, האף צנרור קנה.

במהלך מבצע אימונים של הפה, האף צנרור קנה, יש צורך בצורה נכונה כדי להכניס את דרכי הנשימה עם תצוגה אלקטרונית ומוזיקה פונקציה; אספקת אוויר גורם גם הריאות להתרחב, מזריקה אוויר לתוך צינורות כדי לאבטח את צינור.

במהלך מבצע אימונים של הפה, האף צנרור קנה, שגוי הכניסה לתוך הוושט תוצאות תצוגה אלקטרונית, אזעקה פונקציות.אספקת הגז גורם לבטן להתנפח.

במהלך מבצע אימונים של הפה, האף צנרור קנה, תפעול שגוי של laryngoscope גרם ללחץ על השיניים, וכתוצאה מכך תצוגה אלקטרונית, אזעקה פונקציות.

לבחון ולהשוות את נורמאלי, אישונים מורחבים על צד אחד.

מצביעים על החדירה של הטבעתי קרום.

שיטת פעולה:

1. המפעיל עומד על הראש בצד של המודל.להטות את הראש לאחור 80 מעלות, כך את הפה, הלוע, וקנה הנשימה בעיקרון חפיפה בשורה אחת, ולפתוח את הפה.

2. להחזיק לרינגוסקופ עם יד שמאל בזווית ישרה את הגרון.להכניס את האחורי של הלשון לתוך חלל הפה, להגיע אל הבסיס של הלשון, מעט להרים את לרינגוסקופ לראות את הקצה של מכסה הגרון.המקום הקצה הקדמי של laryngoscope בצומת של האפיגלוטיס ואת הבסיס של הלשון, ולאחר מכן הרם את לרינגוסקופ לראות את glottis.

3. להחזיק את בנקז ביד ימין, ליישר אותו עם ה-glottis, להכניס את זה על 1 סנטימטר מעבר glottis, ושליטה המכשיר תהבהב ירוק עם מוסיקה יפה.מייד להסיר את הקטטר הליבה להמשיך לסובב את הצנתר עמוק לתוך האוויר ב-3-4 ס " מ.

4. אם האור האדום בשלט מכשיר הבזקי ויש צפצוף נשמע, זה מצביע על כך הצנתר הוא בטעות הוכנס לתוך הוושט, צריך להיות מהר שלף, לרחם.

5. להכניס שיניים pad בצד בנקז, למשוך את laryngoscope, ובבטחה לאבטח את הצינור שיניים משטח עם נייר דבק. 6. להזריק כמות מתאימה של אוויר לתוך הצנתר שרוול באמצעות מזרק.אם אין אוטומטיים הכדור שסתום בסופו של כריות אויר צינור, מהדק אותו עם פלייר.

7. חיבור הנשמה את הקצה החיצוני של הקטטר, לדחוס את האוויר, להתבונן התרחבות ריאות.

8. לרינגוסקופ גורם דחיסה של השיניים, ולא תהיה אלקטרונית נשמעת האזעקה.

חומר מאפיינים:

חומר: PVC

מתח: 110-220V

מוצר זה עשוי מיובאים אלסטומר תרמופלסטי מעורבב עם מיובא PVC פלסטיק, באמצעות נירוסטה לתבניות ו בטמפרטורה גבוהה הזרקה על-ידי מכונת הזרקה.יש לו תכונות של מדויק ציוני דרך אנטומיים, מציאותי יד מרגיש, מדים צבע עור, מציאותי צורה, יופי, עמידות, לא דפורמציה במהלך חיטוי וניקוי, ונוח לפירוק והחלפה.החומרים שלה הגיעו לאותה רמה כמו אלה בחו " ל.

אריזת רשימה:

מבוגר סטנדרטי הראש, הצוואר, החזה דגם * 1 סט

תיק אוקספורד * 1 חתיכה

תצוגה אלקטרונית * 1 יחידה

כבל חשמל * 1 חתיכה

1 כבל נתונים

תקן בנקז * 1 חתיכה

המוצר ידנית * 1 עותק

מוצר תעודת הסמכה * 1 עותק

תעודת אחריות * 1 עותק

  • גודל 52*31*26
  • מקור סין
  • מספר הדגם. KMU/J350
  • DIY אספקה חשמל

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: