תפריט

סגור את תיבת כיף משחק סוס עם קוביות רב תכליתי פשוט כיף לסגור את תיבת משחק הבית המשפחתיים מסיבות Classroo

  • בבית
  • ספורט ובידור
  • סגור את תיבת כיף משחק סוס עם קוביות רב תכליתי פשוט כיף לסגור את תיבת משחק הבית המשפחתיים מסיבות Classroo
סגור את תיבת כיף משחק סוס עם קוביות רב תכליתי פשוט כיף לסגור את תיבת משחק הבית המשפחתיים מסיבות Classroo
₪10.57
₪15.09
SKU#: p402390 במלאי
  • קטגוריה : ספורט ובידור
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

"תתכונן לשעות של כיף עם רב תכליתי לסגור את תיבת משחק!נועד לאתגר את הפאזל חובבי, זה מושלם עבור 2 עד 4 שחקנים.לשחק בבית, בכיתה, או בדרכים!עם קבוצה זו, אתה לעולם לא נגמרים של בידור - ללמוד איך לקבל יותר כדורים כדי להאריך את זמן המשחקים."

מפרט:

שם: סגור את תיבת

משקל: כ-450g

גודל המוצר: (בערך).24.5*24.5*3.5 ס "מ/9.65*9.65*1.38 ס" מ

אריזה: תיבת צבע

חומר: ABS

אריזת רשימה:

1*שחמט

81*חרוז

2*קוביות

1*עונש דיסק

1*שקית אחסון

הערה:

1. בשל השונות תצוגה ותאורה אפקטים, הצבע המקורי של המוצר עשוי להיות שונה מעט מן הצבע שמוצג בתמונה.תודה!

2. עקב מדידה ידנית, מדידה סטייה של 1-3 ס " מ מותר.

ראה עוד פרטי המוצר

1.מתאים לרוב הגילאים: לסגור התיבה היא משחק פשוט ומהנה מתאים לרוב הגילאים, מילדים ועד מבוגרים.הוא מספק שעות של כיף ובידור עוזר לפתח מתמטיקה ומיומנויות חשיבה אסטרטגית.המשחק הוא קל מאוד ללמוד, יכול להיות משוחק עם 2 עד 4 שחקנים.

2.All-in-1 פונקציה: ליהנות מארוחת ערב של בידור החברתי סתום עם הקופסה!המשחק הייחודי הזה הוא לא רק על מתמטיקה whizzes, זה בשביל כל אחד מסתכל על מנת לממש את היכולת לחשוב בזמן שיש זמן טוב עם חברים או משפחה.לשפר את כישורי המתמטיקה שלך מהנה, אינטראקטיבית דרך תוך טיפוח תחושה של משמעת, שיפור כישורי קבלת ההחלטות שלך.לשחק עם 1 או יותר שחקנים, להתאים את רמת הקושי כדי להתאים לצרכימים שלך.אף פעם אין רגע משעמם עם לסגור התיבה.

3.להגביר חשיבה אנליטית: לשחרר את המוח שלך עם סגור הקופסא האולטימטיבי משחק פאזל!לחדד את המוח שלך עם משחק לוח, לטפח החשיבה הלוגית שלך, ולשפר את ידיים על כישורים, דמיון, צבע סיווג היכולת.לשחק לבד או עם חברים ולהיות מאסטר של אסטרטגיות לפתרון בעיות.מושלם עבור ילדים ומבוגרים כאחד!

4.שעות של בידור: ליהנות משחק מאתגר של לסגור תיבה באמצעות חשיבה מהירה, אסטרטגיה להסיר בצבעים הביצים.לנצל את קשת כדור כדי להתאים כל צבע ולעבור שורה שלמה!

5.רחב טווח יישום: יש פיצוץ עם בני משפחה וחברים בכל עת עם ניידת זה סתום קופסת המשחק.להפוך את הכללים כדי לשפר את ההתרגשות ולשפר את כישורי המתמטיקה שלך.קח את זה פיקניקים או טיולים וליהנות כיף.אידיאלי עבור יצירת שמחה, מליטה עם יקיריהם.

  • מקור סין

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: