תפריט

2X אימון פילאטיס מזרן עבה 60X25X1.5Cm יוגה הכריעה כרית תמיכה נוספת על הברכיים, פרקי הידיים המרפקים שחור

  • בבית
  • כושר & גוף הבניין
  • 2X אימון פילאטיס מזרן עבה 60X25X1.5Cm יוגה הכריעה כרית תמיכה נוספת על הברכיים, פרקי הידיים המרפקים שחור
2X אימון פילאטיס מזרן עבה 60X25X1.5Cm יוגה הכריעה כרית תמיכה נוספת על הברכיים, פרקי הידיים המרפקים שחור
₪41.40
₪59.15
SKU#: p40913 במלאי
  • קטגוריה : כושר & גוף הבניין
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

אין יותר כאב - אפילו את הטוב ביותר מאיתנו להתמודד עם זה לא נוח כאב הברכיים, המרפקים כשהם נשענים על משטחים קשים, נכון?את מאמץ חוזרני על אלו חלקים של הגוף שלך ממש יכול להרוס את איכות החיים שלך.אם אתה מחפש דרך כדי להבטיח לך לשמור את הנעורים האביב הצעד שלך, אתה במקום הנכון.פחות כואב, יותר ריפוי.

זה תמיכה נוספת שאתה מחפש - אתה תוהה איך הצלחת כל כך הרבה זמן בלי זה.לבסוף, אתה יכול לנקום האלה פוגעות רצפות עץ עם מיני מזרן יוגה.רוב החדשה "הכאב" זכה רע תרגול יוגה דווח בכתף, מרפק, יד, כף היד, ברך.

הכי נייד הגנה - לא עוד אתה צריך לנסות במבוכה קיפול על מזרן יוגה על זה זקוק נואשות ריפוד נוסף.לא רק זה לספק רכה ובטוחה השטח על המפרקים שלך, זה יכול לשמש כמו שטיח הרחבה, וזה נהדר עבור נח הראש שלך!שלנו שטיח מתאים בקלות לתוך מזרן יוגה שק עמיד, וזה לגמרי קל.מושלם עובי מבלי להתפשר על בטיחות ואיזון.

השתמשו ואהוב על ידי הבעלים של סטודיו - היו לנו המון מדהים משוב מקצועי יוגה הבעלים של סטודיו ברחבי הארץ.רבים אוהבים את זה כל כך הרבה, הם החליטו לקנות כמה יותר עבור התלמידים שלהם כדי להשתמש במהלך השיעורים!הם ציינו כי תלמידים רבים הם סובלים הברך, כף היד, בעיות וזה היה פתרון מושלם.

תרגיל יוגה הכריעה

15mm (5/8 אינץ') עבה

מוסיף נוחות הקיים שלך, יוגה, פילאטיס או התעמלות מחצלת על כאבים היוגה, תרגיל או ניסיון.

מזרן ברוחב יוגה הכריעה, תוכננה ופותחה בארה " ב כרית הברכיים, הקרסוליים, שב-עצם או אחרת רגיש ללחץ נקודות כאב-תרגול חינם.משלים שלך בגודל מלא, מזרן יוגה.

לאורך זמן רב יותר

בדקנו ובחרנו את הצפיפות הגבוהה ביותר NBR foamto להבטיח לא רק יהיה לך הכי נוח אימון, אבל חתיכת המוח שלך יוגה הכריעה הוא עמיד יותר לאורך זמן רב יותר מאשר מותגים אחרים.

מידות

60 ס " מ ו-25 זמן מבטיח נוחות על שתי הברכיים, לאנשים בכל הצורות והגדלים.עם צפיפות גבוהה NBR קצף חומר עבה 15mm פרימיום הברך מזרן בנוחות כריות הברכיים, מרפקים, קרסוליים, שב-עצם, אחרת לחץ באזורים רגישים.

קל משקל ונייד

יוגה הברך משטח קל משקל וגמיש, מה שהופך אותו קל לגלגל או לקפל שלך בגודל מלא מחצלת.ניידות עושה את זה מושלם יוגה נסיעות מחצלת, כמו גם.המיני שלנו מזרן יוגה ניתן להשתמש על כל משטח.

משתמש

יוגה, פילאטיס, ab roller, תרגילי רצפה או כל תרגיל שבו הקלה לחץ באזורים רגישים יש צורך.

חומר: גומי nitrile

צבע: שחור

חבילת תוכן:

2 x מזרן יוגה

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור סין

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: