תפריט

רולר משובש לאור חותמת 2Pack חסוי רולר בול עם 6Pack דיו, הגנת זהות רולר בולים

רולר משובש לאור חותמת 2Pack חסוי רולר בול עם 6Pack דיו, הגנת זהות רולר בולים
₪36.60
₪63.12
SKU#: p419025 במלאי
  • קטגוריה : ציוד לבית הספר
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

ללא הגבלה: הזהות שלנו הגנה רולר בולים מגיע עם 6 מילוי בקבוקים של דיו, על מנת להבטיח כי אתה יכול להשתמש בהם במשך זמן רב.אם המידע הסודי שלך הוא לא מכוסה לגמרי, פשוט למלא את צד של גלגלת דיו, להוסיף 5-10 טיפות, לחכות 2 דקות, ואז לגלגל שוב.

מלא הגנת הפרטיות: האם אתה עדיין מודאג לגבי הדיו עלול להיות לא שחור מספיק כדי לכסות באופן מלא את המידע האישי שלך?סודי שלנו חותמת את הפתרון שאתה צריך, זה מספק הגנה מלאה ללא כל ריח, מתייבש במהירות, לא לדהות.

החלים נרחב: השתמש חסוי רולר בול במהירות לכסות את הצהרות, קבלות, אריזה, תוויות דואר זבל, מעטפות, חוזים עסקיים, הבקבוק תוויות, ודברים אחרים.להבטיח כי המידע האישי יכול להיות לקרוא על החלק הקדמי או האחורי.

חיסכון בזמן: לשכוח מקשקשים שוב ושוב עם עט!עם לשומר את תעודת הזהות שלך חותמת רולר, כל מה שאתה צריך לעשות זה לגלגל אותו הלוך ושוב כמה פעמים כדי רבב לכסות את ההודעה.זה יחסוך לך הרבה זמן עם מגרסה וגם לעזור לסביבה. מאז בדיו המסמכים יכולים להיות ממוחזרים.

איך לפתוח את המכסה: בעדינות לפתוח את המכסה העליון של הבול כלפי חוץ, הדיו כבר מלא מראש, כך שאתה יכול להתחיל להשתמש הפרטיות חותמת מיד.

צבע: כחול & ירוק ושחור

חומר: ABS

תכולת חבילה:

2 x רולר בולים

6 x דיו

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור סין

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: