תפריט

מסיר שריטות לרכב צבע העט על כלי הרכב צבע מתקלף תיקון צבע אוטומטי עט רכב שטח רכב ספורט

מסיר שריטות לרכב צבע העט על כלי הרכב צבע מתקלף תיקון צבע אוטומטי עט רכב שטח רכב ספורט
₪32.81
₪46.88
SKU#: p445074 במלאי
  • קטגוריה : לשטוף את המכונית & תחזוקה
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

שלנו צבע אוטומטי מסיר שריטות הוא חובה עבור כל בעל רכב.זה מתייבש במהירות לאחר מגע קופצים, הוא קל לשימוש, גם עבור משתמשים חדשים.הנוסחה שלנו היא שונה כדי להתאים את המכונית המקורית של צבע, תיקון ביעילות שריטות קטנות וגם נזק גדול.עם רחב היקף היישום, אתה יכול לסמוך שלנו מסיר שריטות לשחזר את המכונית שלך מראה ללא כל טרחה.

מפרט:

שם המוצר: מכונית עט מסיר שריטות

סטטוס: נוזל

צבע: לבן, נייבי, אדום, ג ' ייד כחול, אפור, שחור, צהוב, כסף

העונה: ארבע עונות

החלים על: כלי רכב תיקון צבע

אריזת רשימה:

1* הרכב עט מסיר שריטות

הערה:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, הפריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.מהר יבש: המכונית שלנו מסיר שריטות עט מבטיח מגע קלה-ups עם מוכן לשימוש ברכב אחרי הציור.להיפרד לחכות הרבה פעמים כי זה מתייבש במהירות לאחר מגע-ups.לחסוך זמן יקר ולקבל את מושלמת לסיים עם זה מהר-ייבוש עט.לא עוד טרחה, רק גימור מושלם עבור המכונית שלך.

2.קל לשימוש: בקלות למנוע שריטות מהמכונית שלך עם עט מסיר שריטות.לא טכנולוגיה גבוהה צריך, אז אפילו מתחילים יכולים להתחיל בקלות ולהחזיר את המכונית שלך של צבע טהור תנאים.

3.לשחזר את המקורי המכונית צבע: שונה על פי מקוריים לרכב, צבע העט יכול לשחזר את המקורי המכונית צבע ולהפוך את המכונית שלך מראה חדש שוב.

4.מניעת חלודה: אל תתנו שריטות קטנות להרוס את המכונית שלך מראה.המכונית שלנו עט מסיר שריטות בצורה יעילה מכסה פגמים קלים, מניעת חלודה, נזק נוסף.

5.קל לשימוש: טובלים קצה של עט מסיר שריטות וחלק משם שריטות, מתאים לכל סוגי רכבים כגון משאיות, מכוניות ספורט, ורכבי שטח במגוון צבעים ודגמים.

  • מקור סין
  • סוג עט

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: