תפריט

אופניים שמן שרשרת אופניים מיוחד סיכה לטווח ארוך שרשרת אופניים שמן 2 עוז שרשרת רכיבה על אופניים אביזרים לשמר שרשראות אופניים

  • בבית
  • רכיבה על אופניים
  • אופניים שמן שרשרת אופניים מיוחד סיכה לטווח ארוך שרשרת אופניים שמן 2 עוז שרשרת רכיבה על אופניים אביזרים לשמר שרשראות אופניים
אופניים שמן שרשרת אופניים מיוחד סיכה לטווח ארוך שרשרת אופניים שמן 2 עוז שרשרת רכיבה על אופניים אביזרים לשמר שרשראות אופניים
₪15.34
₪30.71
SKU#: p469889 במלאי
  • קטגוריה : רכיבה על אופניים
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

האופניים שלנו שמן שרשרת מושלם עבור כל סוגי אקלים וסביבות.יעיל מאוד נגד בלאי הנוסחה מבטיחה לטווח ארוך הגנה על כל האופניים.עם חזק להרטיב חדירה, להשתמש בו על flywheels, שרשרות, הולכה ברגים ועוד.קל ופשוט לשימוש, ללא בלגן או מהומה.שמור על האופניים שלך לפעול בצורה חלקה!

מפרט טכני:

שם: שרשרת אופניים סיכה

קיבולת: 60ML

חיי מדף: שלוש שנים

פונקציה: אנטי-חלודה, שימון

יישומים: החל אופניים גלגל התנופה, שרשרת השידור, קו צינורות, דרייב-שאפט וסוגים אחרים של צורך לשמן וחלודה מניעה של חלקים נעים

טיפים חמים:

1. בשל צג טמפרטורת צבע, מצלמה, אור הסביבה ואת כישורי הצילום, תמונות של מוצרים אולי קלה הבדל צבע, את צבע סוג ננצח!

2. בשל שונות ידנית מדידה, בבקשה לאפשר קלה ההבדל בגודל.

הרשימה:

1 x שרשרת אופניים סיכה

ראה עוד פרטי המוצר

1.נסיעה: זה שרשרת אופניים סיכה יש דופונט חלקיקים להגן על השרשרת שלך מפני בלאי.זה יוצר חלק וחזק ציפוי מבטל רעשנים, חיכוך, נותן לך שקט ונוח לרכב.זה גם שומר את השרשרת שלך חינם של אבק ולכלוך, מה שהופך את זה פשוט כדי לנקות.

2.האקלים להתאמה: זה שרשרת אופניים חומר סיכה יכול להתמודד עם כל שינויי טמפרטורה, מן חם בקיץ קר בחורף.הוא מתאים לכל סוגי אקלים וסביבות, מה שהופך את האופניים בצורה חלקה.

3.מים ואבק עמידות: זה שרשרת אופניים סיכה צורות מגן סרט שמן על משטחי המתכת ומסיר ממנו מים מתכת חורים.זה מחלחל לתוך השרשרת במהירות, מתן חזקה להרטיב חדירה תופעות למנוע חלודה ואבק נזק.

4.מעשי בשימוש: לא משנה איזה אופנוע אתה רוכב, אם זה אופני הרים או אופני כביש, חומר הסיכה הזה הוא מושלם עבור גלגל התנופה, שרשרת, שידור ברגים ושאר חלקי אופנוע.זה נותן את האופניים שלך את הטיפול הטוב ביותר והגנה, מונע חלודה ושחיקה.

5.פתרון פשוט: מוצר זה הוא דרך פשוטה וקלה כדי לשמן את שרשרת האופניים אתה לא חייב להסיר או לנקות את השרשרת לפני יישום זה.פשוט לחץ על הכפתור וליישם את חומר הסיכה על האזור שאתה רוצה.מוצר זה יהפוך את שרשרת האופניים בצורה חלקה ובשקט עם מאמץ מינימלי.

  • מקור סין

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: