תפריט

הקמעונאי אדמה מד PH אדמה הבוחן, 4 ב 1. בדיקת קרקע קיט, לחות PH טמפרטורה אור מים בוחן, צג, ערכות בדיקה.

הקמעונאי אדמה מד PH אדמה הבוחן, 4 ב 1. בדיקת קרקע קיט, לחות PH טמפרטורה אור מים בוחן, צג, ערכות בדיקה.
₪35.26
₪46.38
SKU#: p365777 במלאי
  • קטגוריה : מדידה & ניתוח מכשירים
גודל
  • s
  • m
  • l
  • xl

הקמעונאי אדמה מד PH אדמה הבוחן, 4 ב 1. בדיקת קרקע קיט, לחות PH טמפרטורה אור מים בוחן, צג, ערכות בדיקה [לעשות גינון פשוט ומלא כיף]: לגלות מה את הגינה או הדשא צריך, עם קצת עזרה שלנו 4 ב 1 אדמה הבוחן בנוחות בדיקות הקרקע pH, לחות, אור, טמפרטורה!עכשיו אתה יכול לדעת מתי אתה צריך להשקות את האדמה על ידי מדידת לחות, pH & ערך הטמפרטורה של הקרקע ואור השמש ברמה של צמחים עם זה.העיצוב קל משקל, נייד, קל לנשיאה לשימוש פנימי וחיצוני, אידיאלי אדמה מד pH כלי בית, צמחי גן, דשא החווה.

[דיוק ועמידות]: 2021 משודרג מחט טכנולוגיית זיהוי חזק משפר את המהירות ואת הדיוק של זיהוי וניתוח אדמה לחות, pH, טמפרטורה חומציות, אשר מבטיח כי אתה לעולם לא צריך קריאות שווא לעזור את הגינה שלנו או הדשא במצב מעולה!שימו לב: לא מתאים טהור נוזלים.

[גדולות תצוגת LCD עם תאורה אחורית & חכמים כיבוי הפונקציה]: אדמה זו הבוחן משתמש מסך LCD גדול להציג בקלות מגוון רחב של קריאות, ואת ירוק עם תאורה אחורית מאפשרת לך לקרוא פרמטרים בתנאים חשוכים.זה כיבוי אוטומטי ללא פעולה במשך 5 דקות, ותתריע כאשר הסוללה חלשה.

[קל לשימוש, נקי]: ידידותי לסביבה ללא צורך בסוללות נוספות הכנה.פשוט לחבר את המכשיר לתוך האדמה על 4 ס " מ, ואתה תקבל מדויק ומדויק לקרוא באופן מיידי, אשר מסייע לך לשמור על הקרקע, וכתוצאה מכך, את הגינה או הדשא במצב מעולה!הסר את בדיקה מן האדמה לנגב את זה נקי לאחר כל שימוש.

חומר: פלסטיק

צבע: צהוב + שחור

תכולת חבילה:

1 x מד pH

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: אור ירי מציג שונים עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור סין
  • מותג FGHGF

הוסף ביקורת

הדירוג שלך: